Notifikace jsou způsob, jak si konečně získat mnohem více klientů. Jak jim pravidelně nabízet relevantní obsah. Jak se postarat o to, aby byli spokojeni. Co to vlastně znamená?
Vítejte v roce 2022
Tento rok mají marketingové nástroje skutečný význam. E-mailing se již stává méně efektivním nástrojem a jeho otevíratelnost je již velmi mizivá. Klienti si nepřejí své informace vyhledávat, chtějí, ať jim je nabídnete vy sami. Notifikace jsou tak užitečný způsob, jak mít klienta na své straně. Webové notifikace se totiž zákazníkům objeví přímo na jejich displeji. Stačí, když jsou zrovna online. A vaše nabídka, která je pro klienta relevantní, se mu ihned objeví.
Rychlé sdělení
Notifikace jsou velmi krátké. Nejedná se o sáhodlouhý e-mail, který již nikdo nečte. Stačí jedna výstižná věta a váš klient ví, co na vašem webu nalezne za slevu nebo přínosný obsah. Takto sdělujte své klientele všechny přínosné informace. Zákazníci již sami nemusejí nic vyhledávat. Notifikace se postarají o to, aby měli vaši nabídku stále v paměti. Konečně tak klienti nemusejí vůbec nic vyhledávat.
Komunikace, kterou uvítají obě strany
Vy se tak již nemusíte dlouhé hodiny trápit s tvorbou newsletteru, který rozesíláte na e-mailové adresy v domnění, že je někdo bude číst. Stačí ze svého telefonu nebo počítače napsat krátkou zprávu a uvést v ní aktuální informace o slevě, produktech nebo slevovém kupónu. Takto upoutáte pozornost svého klienta. Ten bude vědět, že u vás nalezne zajímavé kousky nebo informace. Nemusí přitom neustále čistit svou e-mailovou adresu od sáhodlouhých mailů.
Stačí se připomenout
Jednou týdně se tak stačí svým klientům připomenout a přidat zajímavou nabídku, která je osloví. Můžete se blýsknout také zajímavým a přínosným obsahem, který se bude týkat vašich produktů a služeb.
Notifikace plně nahrazují e-mailing. Uvítají je obě strany – jak klienti, tak podnikatelé.